image description

Aktuelt

Regjeringa går for K5
Regjeringa har sendt oppdragsbrev til Jernbaneverket og Statens vegvesen der dei stadfestar at den vidare planlegginga av veg og bane Arna-Voss skal baserast på K5. Les meir... 

Jernbaneverket held fast på K5 for Arna-Voss
I tilleggsutgreiinga held jernbaneverket fast på tilrådinga om at K5 er det konseptet som best svarar ut behova på denne strekninga. Les meir...

Ny bane Arna-Voss gir produktivitetsvekst
BI har analysert mogelege produktivitetseffektar av ny veg og bane Arna-Voss. Potensialet er ein produktivitetsvekst på 1,3 milliardar kroner årleg. Les meir...

Kronikk i BT: Bergensbanen på fire timar
Forum Nye Bergensbanen sin kronikk i BT, 2. september 2015: Les meir... 

Jubeldag for Ringeriksbanen!
Regjeringa har varsla oppstart av formell planlegging med tanke på byggestart i 2019. Les meir...

Ekstern kvalitetssikring støttar utgreiingane om Ringeriksbanen
Den 24. juni 2015 la kvalitetssikrarane fram si vurdering av utgreiingsarbeidet for Ringeriksbanen, og dei gir full støtte til utgreiingane om Ringeriksbanen. Les meir...

Pressemelding 29.06.2015
Forum Nye Bergensbanen sin kommentar til ekstern kvalitetssiking av Ringeriksbanen. Les meir...

Transportkomiteen vil legge bort Åsa-linja
Transportkomiteen på Stortinget går inn for å legge bort Åsa-linja for Ringeriksbanen. Les meir...

Pressemelding 21.05.2015
Forum Nye Bergensbanen sin kommentar til BI sin analyse om produktivitetsvekst som følge å bygge Ringeriksbanen. Les meir...

Ringeriksbanen gir produktivitetsvekst
Ringeriksbanen kan gje ein produktivitetsvekst på 6 milliardar årleg viser ny analyse utført av forskarteam frå BI. Les meir...

Pressemelding 02.02.2015:

Forum Nye Bergensbanen sin kommentar til framlegging av silingsrapport for Ringeriksbanen. Forumet er svært tilfreds med at det no ligg føre ei tilråding om trasé. Les meir...

Frukostseminar i Stortinget:
«Alle ønsker å bygge Ringeriksbanen, nå er det på tide å få realisert dette ønsket.» Dette var opningshelsinga når over 60 politikarar og næringslivsfolk samla seg til frukostseminar i Stortinget onsdag 7. januar. Les meir...

Byggestart for Ringeriksbanen i 2019:
I eit notat til Samferdselsdepartementet konkluderer Jernbaneverket og Statens Vegvesen med at byggestart for Ringeriksbanen tidleg i 2019 er fullt mogeleg. Dei tilrår samtidig å gå bort frå alternativet med trasé over Åsa. Les meir...

Pressemelding 06.11.2014:
Forum Nye Bergensbanen sin kommentar til notat om Ringeriksbanen: Halvert planleggingstid for Ringeriksbanen. Les meir...

Pressemelding 08.10.2014:
Forum Nye Bergensbanen sin kommentar til forslag til statsbudsjett for 2015: Forventar full framdrift i planlegginga av Ringeriksbanen. Les meir...

Folketalet i Ringeriksregionen kan nå 100 000 i midten av århundret
Folketalet i Ringeriksregionen vil kunne meir enn doblast med Ringeriksbanen og ny E16 skriv fleire næringslivsleiarar i Ringeriksregionen i eit innlegg i Dagsavisen. Det betyr at folketalet i Ringeriksregionen kan nå 100 000 rundt midten av dette århundret. Kommunane og næringslivet gjer seg no klare til å ta imot denne veksten og har planar for milliardinvesteringar i åra som kjem. Les meir...

25 millionar til Ringeriksbanen i forslag til statsbudsjett for 2015:
I Regjeringa sitt forslag til statsbudsjett for 2015 er det sett av 25 millionar til vidare planlegging av Ringeriksbanen. Lars Christian Stendal, plan- og utviklingsdirektør i Jernbaneverket Region Vest, uttalar til BT at dette er nok til å halde full framdrift i planleggingsarbeidet. Les meir...

Anleggsstart for nye Ulriken tunnel.
Laurdag 30. august inviterte Jernbaneverket til feiring av 50års-jubileum for Ulrikstunnelen og anleggsstart for nye Ulriken tunnel. Tunnelen er den første jernbanetunnelen i Noreg som skal drivast med tunnelboremaskin. Les meir... 

Pressemelding 19.06.2014: 
JBV og SVV tilrår felles planlegging og utbygging av E16 og Ringeriksbanen. Les meir...

Jernbaneverket og Statens Vegvesen tilrår felles utbygging av Ringeriksbanen og E16.
15. juni vart første delleveranse frå JBV og SVV oversendt Samferdselsministeren med klar tilråding om felles utbygging av E16 og Ringeriksbanen. Les meir...

Bergen-Voss på 32 minuttar og 10 milliardar spart!
Jernbaneverket og Vegvesenet tilrår ein ny trasé for jernbanen som vil gje ei køyretid frå Bergen til Voss på utrulege 32 minuttar. I eit møte på Voss 1. april fekk samferdselsminister Ketil Solvik Olsen overlevert KVU-rapporten med tilrådinga som er utarbeidd av Jernbaneverket og Statens vegvesen i fellesskap. Les meir...

Full fart for Ringeriksbanen.
Forum Nye Bergensbanen sitt langsiktige og målretta påvirkningsarbeid for Ringeriksbanen gir resultat! Stortinget si behandling av Nasjonal Transportplan i juni 2013 ga banen ei tydeleg prioritering. Dette er seinare følgt opp av Regjeringa med planmidlar til Ringeriksbanen og med utgreiingsoppdrag til Jernbaneverket der det vert slått fast at Ringeriksbanen skal bli det fjerde beinet i InterCity satsinga på Austlandet og at det skal planleggast med byggestart så tidelg som mogeleg i perioden 2018-2013. Les meir... 

Alle partia lovar støtte til Ringeriksbanen.
Alle partia på Stortinget vil gi tilstrekkeleg med planmidlar til Ringeriksbanen i 2014 og dei komande åra. Alle partia har og som mål at Ringeriksbanen får byggjestart i 2018. Alle vil jobbe vidare for ei opprusting av Vossebanen og for å byggje fleire og lengre kryssingsspor på Bergensbanen.  Les meir...