image description

Rapportar

Artiklar, analyser og dokument med relevans for Bergensbanen spesielt, og for utvikling av jernbanen generelt:

Ringeriksbanen og Arna-Voss
Analysar utført av Reve, Sasson og Ramsøy ved Handelshøyskolen BI. Viser eit potensiale for produktivitetsvekst på rundt 6 milliardar kroner årleg som følge av Ringeriksbanen og tilsvarande 1,3 milliardar kroner for Arna-Voss.
 

Mernytte av Ringeriksbanen
Analyse utført av COWI. Konkluderer med at Ringeriksbanen gir 7,4 milliardar NOK i positiv samfunnsnytte.

Overordnet prosjektplan for Ringeriksbanen
Jernbaneverkets plan for utgreiing av Ringeriksbanen, etter oppdrag gitt av Samferdselsdeptartementet.

Notat Ringeriksbanen og E16
Jernbaneverket og Statens Vegvesen sitt felles notat om Ringeriksbanen og E16, om mogeleg felles planlegging, traséval og planprosess. 

KVU-rapport Arna-Voss
Jernbaneverket og Statens Vegvesen sin felles rapport frå KVU-arbeidet for veg og jernbane mellom Arna og Voss.

Samfunnsanalyse av alternative scenarier for Bergensbanen
Analyse utført av TØI. Viser markedspotensiale for ulike reisetidsreduksjonar og avgangsfrekvensar for Bergensbanen. Konkluderer med auke i antal reisande på 90-160% ved innføring av eit svært raskt reisetilbod på strekninga.  Her er eit samandrag av rapporten.

Høyhastighetsutredningen
Omfattande analyse utført av ei samansett gruppering frå fleire ulike analysemiljø, etter oppdrag fra Samferdselsdeptartementet. Gir anbefalingar på kva for langsiktige strategiar som bør ligge til grunn for utviklinga av framtidas langdistanse persontogtransport i Noreg. Analysen anbefalar ei vidareutvikling basert på dagens jernbanenett, men med ei langt sterkare satsing enn som tidlegare er lagt til grunn i Nasjonal Transportplan. Bergensbanen er peika ut som den banestrekninga der ein vil få den største nytten ved minst bruk av investeringsmidlar.